BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 16 September 2009

Happy Birthday Izye sweet 21 (o.0)..





Pengenalan Diri Izye
Birthday:
16 September 1988
Hometown:
Bandar Seri Begawan, Brunei
Siblings:
Ifiazizi Mat Jiwang
Relationship Status:
In a relationship with Iskandar Dzulkarnaen
Looking for:
Friendship
Networking
Activities:
Spending time with my 3 boyfriends; my beloved baby, my beloved Acer 6592 and my beloved N95. Hahaha
Interests:
Cameras, Photos, Photography, Blogging, Googling..


Kemarin..16.9.09..my real bestfriend dari semester satu ani ari jadi..
Izye..i hope u read my blog…hehe…just wanna wish you..happy birthday izye yg ke 21 tahun..
Muda masih tu…thanks jadi kwn ku..hope our friendship last forever..sayang kamu…
And about the present…hehe..iatah saja yg kami mampu tu..hehe… lawa? Mana berorder tu…
Haha..c mun tu suruh buat aaa..aku tulis saja (ketawa tutup mulut).. hahaha.. kami takut pacah saja..
Haha..baik malar lap habuknya..hahahaa… =) anyways..enjoy your birthday…Happy Raya and Maaf Zahir & Batin.. -hugs

0 ulasan: