BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 16 September 2009

jgn th dibaca....

Assalamualaikum w.b.t to all readers..thanks for viewing my blog..
hem..sorry aaa kalo aku pakai bilangual language..hem..may be ani tah yang first word yg keluar dari blog ku yang aku taip panjang2 kali..and sorry jua kata2 ku tidak sehebat juara pidato 2009 dari Cambodia..atau tidak sehebat Dj2 yang lain..tapi cukup untuk ku mengalirkan air mata (iatah krg..alummmm.. hahaa)

Today..pagi masih..about 10 plus2 a.m and aku di bilik hostel.nda tau kan buat apa..
aku ada lecture tapi aku inda datang..Semangat ku kuliah nada..bukan pasal kan iski raya..tapi saja2..apakns...

Baru ku sadar rupanya Raya nda lagi lama...Missing my Puasa nanti and may b gaining my weight th ni...em.. i dont knw why aku typing my blog today.. may be kn hari Raya ani kali.. so i feel missing someone yang special....

I MISS:
1.beberapa orang yang aku iski sangat kan jumpa.. kn raya sudah.. nda ku sampat jumpa...
over aku aa.. mcm raya ani raya terakhir ku..hahhaaa... =p
2.my friends di hostel..Kay,Ajim,Ijat,Caca,Huffey & Omar..
sorry aaaaa lama nda lepak sama kamu... i hope c Kay sehat sudah and bulih dah balik rumah..Kay i miss ur UNO..hahaaa....
3.My Geographers... yg selalu sama aku..yg rasanya kuat begambar..vain2 atu.. hahaa..wohooo..
4.My Historian friends..
5.My MIJI team..at least i met u guys kemarin.. c izye time class historynya sama c tika.. c mun time bejalan2..c jat di kantin..yg baru bangun aa..hehe..
6.My RESCO. Rindu ku kn de twin aaa..gauk ni durang aa.. p sampat ku jumpa before ku kekantin..

Org selalu lain rasa kalo aku buat number or rank nama yg ku tulis..but actually semua sama rata tu..just want to make it more organised saja..sorry aa kalo ada yg tersinggung or nada terbuat nama2nya ka.. bukan ku lupa...tapi terlalu bnyk utk ku begitahu disini..cukup th saja di hati..its not important to list down sebanarnya..yg penting hati ani ikhlas merindui seseorang kn.. there is nothing to showoff... but did u miss me?

Aku mungkin org yang berangin.. sekajap pendiam..sekajap bejabir.. sekajap alim mcm malaikat.. sekajap gauk macam tuyul.. setiap peribunanku ada yg lembut..ada yang kasar.. ada word ku yg menyenangkan ada yang menyakitkan hati..keras hati..and perasaan aku atu lurus saja..

Iatah ni.. mungkin terlalu awal untuk ku berkata hari ani sebelum raya...but who cares... baik th ku mohon maaf kepada semua sahabat, bro2ku.. family2ku and others..mungkin typical hari raya greeting selalu buat 'ku tadah jari la...mohon maaf la dari ujung rambut ke ujung kaki'...but thats not me.. sejujur2 kata2 ku.. i'm very sorry for what i have done..menyinggungkan perasaan seseorng bukan niatku.. if ada ku tercakap sesuatu yang pedas yg straight foward ku ckpkn.. (kata org simpan dalam ati sakit saja ati..baik ckpkn..sama2 sakit).. and peribunanku ada yg 'sarcastic' and lupa diri.. Really 100% sorry...

Hem...karang aku balik rumah ni..so i wish sampat bergunting krg... ramai dah jelama... full saja kadai gunting..hehe..mun nda.. pksa th bepapat jambul ni..now aku kn packing dulu...mandi manda...cleaning my room..insyallah..lau ada masaku.. aku update blog ku..nada yg interesting plg.. biasa2 saja..hehee..salam.. xoxo-

0 ulasan: